Momentan, furnizăm două categorii de servicii: ”Firme și O.N.G.-uri” și ”Rezolvare probleme contractuale”.

Serviciul ”Firme și O.N.G.-uri” se adresează acelora dintre dvs. care doresc să își înființeze o firmă/O.N.G., să modifice statutul unei firme/O.N.G., să obțină/modifice avize sau autorizații de funcționare pentru firma/O.N.G.-ul deținut, să încheie un contract sau să afle informații despre activitatea pe care o desfășoară sau vor să o înceapă.

Serviciul ”Rezolvare probleme contractuale” se adresează în special firmelor/O.N.G.-urilor care întîmpină probleme în contractele pe care le încheie cu clienții, furnizorii de bunuri sau servicii, partenerii de afaceri etc.

Cum veți lucra cu noi în cadrul serviciului ”Firme și O.N.G.-uri”?

1.Clientul ne contacteaza pe mail/facebook/telefon.

2.Noi îi transmitem acestuia, prin email, tot ce trebuie să cunoască referitor la solicitarea sa:

actele și informațiile de care avem nevoie;

costurile și durata aproximativă de rezolvare a solicitării sale (inclusiv termenele legale).

3.După ce află tot ce îl interesează, clientul încheie contractul cu noi și ne transmite actele de care avem nevoie pentru efectuarea lucrării solicitate.

4.Întocmim actele și le transmitem clientului pentru a le semna.

5.Clientul ne transmite actele semnate și scanate (pot fi și poze, cu condiția să fie foarte clare).

6.Pregătim dosarul și îl depunem la autoritatea competentă (prestăm gratuit această parte a serviciului). Imediat după ce îi comunicăm depunerea dosarului, clientul ne achită onorariul și costurile datorate pentru operațiunea solicitată (de exemplu, taxele la stat), pe care a fost de acord să le achităm noi în numele lui și pentru el.

7.Eliberarea actelor de către autoritatea competentă se va face fie prin email, fie la ghișeu, în acest caz urmînd să anunțăm clientul cînd să se prezinte pentru a intra în posesia lor.

Cum veți lucra cu noi în cadrul serviciului ”Rezolvare probleme contractuale”?

1.Clientul ne contacteaza pe mail/facebook/telefon.

2.Noi îi transmitem acestuia, prin email, următoarele referitoare la solicitarea sa:

actele și informațiile de care avem nevoie pentru analiza preliminară a problemei contractuale sesizate – în primul rînd, trebuie să aflăm ce demersuri se pot face și ce șanse de succes ar avea acestea.

costurile analizei prealabile a problemei contractuale sesizate.

3.Clientul încheie cu noi contractul pentru analiza preliminară a problemei sesizate, iar după ce efectuăm analiza, îi transmitem acestuia concluziile noastre, cuprinzînd: demersurile care se pot face (amiabile și/sau judiciare), ce șanse de succes sunt, costurile și termenele legale aplicabile, actele de care avem nevoie pentru demararea respectivelor demersuri etc.

4.După ce află tot ce îl interesează, clientul încheie contractul cu noi pentru rezolvarea problemei contractuale sesizate și ne transmite actele și informațiile de care avem nevoie.

5.Întocmim actele necesare și le transmitem prin email clientului, pentru a le semna.

6.Începem demersurile de rezolvare a problemei contractuale sesizate.

Avantajele colaborării cu noi:

specialiștii noștri au experiență de 10 ani în domeniu;

serviciile noastre includ: redactare acte, pregătire și transmitere dosare la registrul comerțului și obținerea sau sprijin în obținerea tuturor avizelor și autorizațiilor (inclusiv de la primării) ulterioare formalităților la registrul comerțului, rezolvarea sau sprijin în rezolvarea problemelor contractuale pe care le întîmpinați, la toate acestea adăugîndu-se consultanța aferentă;

efort minim din partea clientului cu privire la operațiunea solicitată (clientul nu va fi nevoit să se deplaseze decît în anumite situații, cum ar fi: încheiarea unor acte la notar, depunerea capitalului social etc.);

dacă aveți sau doriți să vă înființați firmă/O.N.G. în România, vă putem ajuta oriunde v-ați afla, în țară sau în străinătate (exceptînd înființările și modificările de statut ale O.N.G.-urilor, de care momentan ne ocupăm doar în raza Judecătoriilor Constanța, Medgidia și Mangalia);

avem experiență în contracte de afaceri și litigii comerciale internaționale, atît în relații cu persoane din state membre U.E. (Cipru, Ungaria, Austria, Germania, Italia, Franța, Marea Britanie, Spania), cît și cu persoane din state non U.E. (S.U.A., Turcia, Emiratele Arabe Unite și China);

consultanță și posibilitatea oferirii de servicii de contabilitate și fiscalitate.